Lauantaina oltiin aamulla purureeneissä Makin kanssa. Kuulemma voidaan osallistua seuraavaan kokeeseen ;) Hyvin siis meni. Olin todella ylpeä tosta koirasta. Otettiin kokeen omainen hyppy ja irrotus. Koira kävi molariin kiinni toisella puolen kenttää ja huusin irti ja kappas, se irroitti välittömästi. Kaiken lisäks, kuulemma mun käsky oli kuullut pienenä piipityksenä ja koira silti kuunteli mua :D Piilonkiertokin meni nappiin pitkästä aikaa!!

Tainan kanssa mentiin sitten iltapäivällä reenaan kyötikkälään. Nyt otin pelkän Rollen kanssa. Taina reenas koko ajan samaan aikaa Kössin kanssa, kun seuruutin Rollea. Rolle oli oikein vauhti päällä. Leikittiin patukalla ja se vastusti kunnolla. Taina laittoi kössin paikalla makuuseen ja leikki siinä samalla meille liikkeenohjaajaa. Olin kyllä niin ihmeissäni Rollesta, se ei todellakaan käyttäytyny niin kuin yleensä. Sillä pysyi koko ajan upeasti kontakti ja se seuras tiiviisti. Käännökset meni hyvin ja nyt jopa istui samantien kun liike pysähtyi!!! :D Jättävät liikkeet meni hyvin, samaten luoksetulo. Luoksetulossa se pikkasen koskettaa mua, mutta selvästi jarruttaa. Mä olin niin häkeltyny tästä koko suorituksesta. Tehtiin sitten toiste päin. Eli Rolle meni paikalle makuuseen ja yritin jotenki leikkiä liikkeen ohjaajaa Tainalle ja Kössille. Heh, ei ihan hyvin menny. Tuuli nii hirvee lujaa ettei viesti meinannu mennä perille. Muutenki oli niin vaikeeta, ku en meinannu muistaa kumpi on oikea ja kumpi vasen. Saati sitten keksiä voittajaluokan liikkeet hatusta :D :D Hauskaa oli. niin ja Rolle tosiaan pysyi koko ton mun sekoilun ajan paikallaan, ja vielä tosi rauhallisesti. Loppuun otetiin viel yhteinen paikalla makuu koirille. Taas täydellisesti. Taina leikki vielä kerran meidän liikkuria, seuruu ja jättävät yhtä hyvät ku ekalla kerralla. Leikittiin lopuksi paljon Rollen kanssa, eikä se ollu koko reenien aikana kertaakaan erityisen kiinnostunu Kössistä. Autoin myös Tainaa tunnarissa, heittelin niitten kapulan päälle omia roinia, että Köpä saa kaivaa oman kapulansa roinien alta. Fiksu koira, tiesi heti mitä pitää tehdä :D Ei menny halpaan.