Jep jep. Mulla on sitten polvi kipeänä. En pysty juoksemaan. Yritin siis reenata eilen poikien kans agia. Hyvin meni ottaen huomioon et olin ihan rampa.

Rolle oli mulla ensin radalla. Kaksi rataa mentiin. Ensimmäinen rata ei mennyt kovinkaan hyvin, en osaa ohjata kunnolla jos en saa juosta. Eli siis Rolle oli koko ajan 10m mua edellä.Ei hyvä! Ekalla radalla se poukkoili minne sattu. Toisella kerralla olin jo itse paremmin perillä miten ohjata Rollea niin etten ota montaa juoksu askelta ja hyvin meni se rata. Rolle pysyi nyt hyvin hanskassa ja suoritti esteet oikein vaikka itse olin siitä aika kaukana. Tämä oikeestaan toimii hyvin Rollen kanssa. Kun vaan tottuis tällaiseen uuteen tapaan ohjata. 

Unskin kanssa oli aluksi parilla ekalla esteellä sama ongelma kuin Rollen kanssa. Mutta heti alusta asti yritin toimia kuten Rollen kanssa ja Unskin kanssa onnistui hyvin molemmat radat. Ensimmäinen rata oli vaikeampi, koska siinä oli taas hämy putken päitä.. Ja välistä vetoja..

Lopuksi pojat taas juoksi Rekun kanssa. Rolle ja Rekku juoksi tyhjän ison cola pullon perässä ja Unski juoksi Rekun PERÄSSÄ taas sellaset gay jutut mielessä.. Aivan törkee koira. Rekku ei edes välitä vaan antaa ton kääpiön pomppia selänpäällä. Saas nähdä miten meiltä onnistuu lauantain erkkari reissu, kun Unskin pitäis olla nuoren perulaispojan kanssa koko automatka kaksin ;)