Eilen oli varmasti tämän vuoden parhaimmat reenit poikien kanssa. Tai no ainakin Unton kanssa :)

Rolle kävi taas uimassa ennen reenejä. Otimme aluksi erinomaisia seuruu pätkiä. Käännökset meni joka suuntaan hyvin. Rollella oli myös oikein vauhdikkaat maahan menot. :) Sitten pojat saivat juosta kentällä isoimmat höyryt pois..

Rollen reenit meni ihan kivasti. Se huomasin (vihdoinkin), että Rollea on helpompi vetää itseään päin kuin työntää pois päin. Ja myös sen että Rolle lukee todella herkästi mun kehoani. Rolle ei välitä mitä mä huudan vaan juoksee sinne minne päin mun vartalo osoittaa.. Eli siis tämä tarkoittaa sitä, että minun pitää olla todella tarkka ohjauksessa. Meillä oli todella vaikeita keppikulmia. Tällä kertaa huomasin sen, että Rolle suorittaa todella hienosti ja itsenäisesti kepit. Kepeille oli suora jolla rolle sai hyvät vauhdit kerättyä ja tein takaaleikkauksen Rollen toiselle puolelle ja jätkä vaan jatkaa huolettomasti keppejä. Aivan mahtavaa! Koulutus ohjaaja mainitsikin, että on se kumma kun olen saanut molemmat koirat niin vrmoiksi kepeille, että voin vaikka kuperkeikkoja heittää ja koira suorittaa esteen minusta välittämättä. :D Ja tietysti Rolle teki taas pienet jäniskevennykset. A este oli vinottain radan suuntaan nähden. Rolle taas juoksi hyvin päättäväisesti A:lle täysiä. Koiran onneksi tällä kertaa minä olin vauhdissa mukana ja siis A:n vasemmalla puolella kun Rolle oli A: päällä. Rolle veti kurvit suoriksi ja hyppäs sieltä päältä suoraan meikäläsen syliin!! Näin sitä edetään :D Hassu otus.

Unskin kanssa meni molemmat radat todella hyvin. Puhtaasti Unski meni toisen radan! :) Vaikeemmassa radassa oli ärsyttäviä putkia joihin piti mennä sisälle just siitä "vaikeemmasta" päästä! Olin ihan varma ettei ton kans se onnistu. Mut kappas yhtään virhettä ei niissä tullut. Hyvin pysyi hanskassa, eikä itseohjautunut haluamille esteille. Kontaktit otti todella hienosti. Ja kepit unski suoritti todella nopeeta ja puhtaasti ja keppialoitus oli taas vaikee. :) Meikäläinenkin onnistui tekemään pari persjättöä, jotka on mulle aikas vaikeita, ku Rollen kans olen tottunut siihen ettei sille kannata sekunnikskaan näyttää pyrstöä tai se on jo jossain muualla :) Mutta kylläpäs unski olikin kuuliainen, johtuikohan kun mulla oli uusia kalalle(eli tosi kamalalle) haisevia kovia maku herkkupaloja taskussa. :)

Mun pikku herkkupylly (Unski) on onneksi hieman hoikistunut ja saanut väriä. Meillähän on 3.5. SuKaRo Club Show näyttely Lahdessa. Näen siellä ekan kerran Unskin kauniin tyttären Vienon. Ja myös erään todella komean perulaisuroksen.. hih!