Lähdimme miehen kanssa laivalle torstaina ja koirat tietysti oli hoidossa. Unski oli äitellä ja Rolle anoppilassa. Huoletti hieman Rollen puolesta, mutta torstaina kun appi tuli hakemaan pidin pika ensiapukurssin! Ja tietysti kassillisen tavaraa.

No lauantaina lähdimme Rollea hakemaan orivedeltä. Se oli niiiiin onnellinen kun tultiin sitä hakemaan. Lähdimme Rollen kanssa käymään Tainan luona Pälkäneellä. Otimme pienet reenit pellolla..

Seuruu pätkät meni hienosti. Mulla oli pallo palkkana ja Rolle yritti edistää sen takia. Täytyy alkaa heittään sitä taaksepäin jotta ei edistäisi. Liikkeestä seisomiset meni ihan hyvin, mutta nyt maahanmenot eivät olleet Rollen parhaimpia. Meni niin hitaasti maahan. Luoksetulot olivat täydelliset. Matkaa oli nyt todella paljon. Yleensähän ROlle juoksee mua päin jos on pitkä matka. Mutta nyt se lähti niin hanat kuin vaan jaloistaan pääsi ja hidasti paria metriä aikasemmin, tuli ihan iholle kiinni ja palkka. Mahtavaa!

Sitten otimme paikalla makuuta! Otimme Tainan Rapen apulaiseksi. Jätin Rollen maate ja menin n. kymmenen metrin päähän sen eteen. Taina otti tottista Rapen kanssa ympärillä. Rolle pysyi hyvin tässä (piipitystä lukuunottamatta) Sitten kun Taina otti rapen kanssa luoksetulon Rollen edestä, Se oli Rollelle liikaa. Se juoksi hepulin kautta mun luokse. En tiedä luuliko et sen piti tulla mun luo kun Taina huusi rapen luokseensa. Otimme siis uudestaa. Nyt vain niin että olin aluksi Rollen vierellä parin metrin päässä. Pikku hiljaa pidensin matkaa. Kävin tietysti välillä palkkaamassa. Viimeiseksi otettiin niin että olin Rollea vastapäätä. Nyt se pysyi koko ajan hienosti.